I´m back!

Efter ett IKEA-besök, målarfärginhandling och en tyvärr rätt så omfattande datakrasch så är jag nu tillbaka. Och saker har hänt kan jag lova:

* Alla köksskåpen är målade invändigt
* Linneskåpet + underskåpet är målat invändigt
* Gamla soffan såld för ett mkt bra pris
* Ny soffa inhandlad, ihopmonterad och står på plats
* Julklappar inhandlade och inslagna
* Datorn omformaterad, men allt är sparat innan

Här kommer bilder på den nya soffan, Tylösand i svart klädsel:

   

Fotpallen är flyttbar och kan även sättas framför och på så sätt skapa en stooor schäslong.



Måste även visa lite före och efterbilder på linneskåpet respektive köket:

   

Jag blev nöjd...

 

 

Otroligt vad lite färg kan påverka. Det kanske inte märks så mkt på bilderna, men den hemska vaniljgulaktiga färgen är nu borta. Totalt blev det också två soppåsar och fem pappkassar (!!) till återvinningen. Hade totalt 86 (!!) glas så jag skar ner mängden lite. Passade på att köpa 6 nya vinglas på ikea också. =)


Fick förresten köpa mig en liten blomma från mor och far i födelsedagspresent och hittade då denna söta gubbe:



pss, stenar bredvid gubbe ska ligga i krukan, det skedde en liten olycka och stenarna flög ut över hela golvet..


Men nu tar jag helgledigt, jobbar inte förrän måndag natt..
Kram på er alla!!

ps, julresan är bokad, tuffar tåg hem den 18 till den 19 dec.. sedan hem den 1 januari med flyg + tåg..


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är bäst! Fasen vad fin du gjort din lägenhet!

Längtar redan till du kommer hem-då ska vi surra och fika och surra och fika och surra och fika och jaaaa...du fattar! Kram!

Postat av: sofie :)

vad fina saker! :)

längtar till du kommer! :D <3

2009-12-10 @ 17:16:34
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback