Alla Hjärtans Dag

Idag firas alla hjärtans dag runt om i världen, själv sitter jag ensam här med en bakelse utan någon att dela den med. Iaf för närvarande. =)





Nej, jag är inte bitter. Denna dagen tycker jag om att fira, då med dom jag älskar. Det är min mamma, min pappa, min syster, mina systerdöttrar, mina vänner och så klart Mio, som inte är min... hihi.
Visst, jag saknar kärlek i mitt liv just nu, men jag vet att det kommer, en vacker dag så är det min tur. Som i en av mina favoritsånger:


Så många människor omkring mig
Utan varken mening eller mål
Alltid nån som blir över
Säg mig, varför blir det alltid så
Nån där uppe
måste ha sett mig
Och tänkt att nu så är det väl
ändå hennes tur

Min tur att träffa nån som vet
vad jag behöver
det verkar som mina
ensamma dar
För alltid är över

Så sant måste jag säga...


Kommentarer
Postat av: Frida

Såklart det blir din tur!När du minst anar det misstänker jag... :)

Kram!

Postat av: Ida

Självklart kommer din tur också. Jag har ju sumpat min så jag hoppas på att de blir min tur också snart igen. Själv delade jag dagen med Matte på middag men sen med Elin, Isak, Andreas och Moa. Jag tycker alla hjärtans dag är lite överskattad egentligen. Varför finns den dagen egentligen? Så att vi ensam ska känna oss MER ensammen? njae, ska bojkotta nästa år!

2009-02-16 @ 12:00:30
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback