Pizza i stora lass!

Idag har jag pizza, och mer än en. Totalt blev den en långpanna med "vanlig" pizza och sedan 20 pizzabullar som ska ätas som mellanmål. Frysen är nu full..
Har tränat för tredje gången denna vecka, sedan haft en lugn skön dag som sig passar sig efter en fartfylld arbetsvecka. Har lärt mig lite mer ortopedi iaf, det är intressant med diskbråck som opereras i sk böneläge och helt sövda, kul att ha koll på dom luftvägarna!

Här är resultatet av dagens matlagning:





Ha en bra helg allihopa!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh det där såg riktigt, riktigt smarrigt ut! Kram!

Postat av: Frida

Jag och P har sett på "Arga snickaren".Vi känner igen oss i vissa delar. Men vet du vad?Jag insåg att du VERKLIGEN inte är som kvinnorna som hittills varit med (eller som mig för den delen). Nu ska jag bli som du! Här ska renoveras!

2009-02-07 @ 23:43:52
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jo, du som fick mig i Grey's anatomy träsket oxå!

2009-02-08 @ 01:07:30
URL: http://iidastankar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ska man hitta en man, så ska det serveras god mat och det kan du. Lev för den delen livet och ha roligt. Hoppas att det var trevligt i går.

2009-02-08 @ 09:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback