Sjuk

Det är inte roligt att vara sjuk. Legat hemma nu i två dagar med feber, ont i hela kroppen, halsont, hosta, snuva och nysningar. Jag kan ärligt säga att jag glömde bort hur skönt det är att vara frisk, man upptäcker det inte förrän man är sjuk. Kunde inte gå till jobbet i torsdags morse, hade då 38,5 grader feber.
Lever mest på nyponsoppa, saftsoppa, fruktsoda, vindruvor, chokladbollar och risgrynsgröt. och massor med honungste, är såå söt nu (en riktig Honey!=) så jag skulle lätt vinna Fröken Sverige! =)

Hade en massa planer för denna helgen, men eftersom jag knappt orkar diska så kommer jag nog spendera hela lördagen och söndagen i soffan/sängen också. Förslag på filmer, aktiviteter man kan göra osv välkomnas gladeligen!

   
Mina vänner


Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackare!Hoppas du börjar må bättre snart!

Tips:Se alla avsnitt av "Nord och Syd", det gjorde jag! :)

Sen ikväll finns ju alltid Melodifestivalen!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback