Helg igen!

Som jag trodde, så gick denna veckan fort. Idag ska jag koka palt, för andra gången i mitt liv. Ska bli spännande. Fläsket är stekt iaf. Ska bjuda in lite vänner på paltkalas, är du sugen??

Idag får garderoben sig en omgång. Allt från underkläder till tjocktröjor rensas ut. Har än så länge fyllt en halv svart sopsäck och jag har kvar. Inte ens börjat på kjolar, blusar och byxor, hur ska detta sluta?

Livet känns faktiskt rätt så trevligt just nu. Var och fikade med Jenny igår på stan och sedan lite shopping, fick en sån där känsla som gör att man får ett leende på läpparna. Jag har underbara vänner, ett spännande jobb, en lägenhet jag trivs i och många jag älskar (och nån jag kanske gillar lite mer... ;)

Nu mot kjolarna, gud vad alla i Afrika kommer bli lyckliga av mina kläder (eller det kanske blir second hand-butiken)...
Kram Kram Karro

ps, ska kanske även måla mitt badrumselement i em om jag hittar målarfärgen. Bildbevis kommer isf..


Mums!
Princessbakelse!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh, vad du är flitig. Själv har vi varit på stan, och fixat med saker till Sofie`s party i kväll. Vi blir upp körda till Malin´s rum:) Ha det så bra så ringer jag imorgon. Kram.

2009-01-17 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback