Träningsvärk

har jag.. på flera ställen.. har börjat träna, lite mer.. är numera medlem i Idrottskliniken, ett gym med massa maskiner som jag tänker utnyttja två till tre gånger i veckan.
premiären var igår och därför har jag träningsvärk idag. hittade muskler jag trodde jag tappat. dock ska jag bota detta med lite mer träning imorgon. klockan nio ska jag träffa Jenny, sedan dusch och bastu, för att sedan ladda för
Kulturnatten.

vi sjunger med min kör Wexiö Ladies Light 19:30 i Karl-Birger Blomdahl-salen. annars kommer det vara en massa skoj ute på stan, så det blir till att mingla runt.. får se vad aftonen bjuder. söndagen blir lugn, än så länge oplanerad.

ha en bra helg alla ni där ute!

kram kram karro

Kommentarer
Postat av: Ida

haha.. jo men de blir aldrig nån nästa gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback