Utmanad igen

Har blivit utmanad av Ida:


4 av mina favoritprogram på TV:

♥ Cityakuten
♥ Greys Anatomy
♥ Criminal Minds
♥ Numbers

4 saker jag gjorde igår:

♥ Arbetade på akutsalen
♥ Tränade
♥ Var bortbjuden på kvällsmat, soppa och macka, mums!
♥ Såg filmen Ali G

4 saker som jag ser fram emot:

 
♥ Snart 3-dagarsledig
♥ Pappas födelsedag i mars, åter till Piteå!
♥ Att kunna jobba utan hjärtat i halsgropen
♥ Få bygga en "walking closet" i lägenheten

4 av mina favoritrestauranger:

♥ Koh Thai
♥ Pauze
♥ Aptit kök & bar
♥ Hennings

4 saker på min önskelista:

♥ Resa
♥ Pengar
♥ En ny större lägenhet
♥ Att alla mår bra och är lyckliga

Jag lämnar vidare utmaningen till:

Frida, Anna F och Annaboda.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag vet ju det. Hade jag fått välja och inte vara trött på morgonen hade jag suttit uppe hela nätterna. =) Jag är dåligt på att ta mig i säng. Sover gärna bort en hel dag för att få vara uppe på natten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback