Helg igen

Ibland går veckorna otroligt fort. En femdagarsvecka på jobbet har trillat förbi och jag har som vanligt fullt upp. Tvätttider, träningstider, arbetstider, festtider, så mkt tider man ska passa emellanåt. Inte för att jag klagar, oftast är det roliga saker. Som i torsdags då vi hade mingelfest med alla narkossköterskor och knytkalas (jag stod för ostbricka). Var inte hemma förrän efter tolv, sedan upp på jobbet nästa morgon. Tur fredagen var lugn med sövning ute på SSS (psyksjuka) och sedan lite vanlig jobb på operation.
Min löpning ligger på is ett tag pga hemsk skoskav. Kan knappt gå längre och har hela foten inplåstrad. Typiskt! Så jag återgår tlll det vanlig gymmet istället..

Igår var jag på ishockey! Växjö lakers mötte Rögle i kvalserien, fick en VIP-biljett av Jennys man Janne, vilken tur man har ibland! Och gud så skoj och spännande det var.. Först låg dom under med 0-2, sedan vände dom till 3-2! Tyvärr kvitterade Rögle till 3-3 och det blev förlängning och straffar som tyvärr Rögle vann. Det mest spännande är att Växjö är helt borträknat egentligen men dom gjorde en jätte-bra match! Heja Växjö! Går ni till Elitserien lovar jag att jag ska bli en trogen supporter och köpa mig en halsduk eller tröja! =)





Idag slöar jag mestandels, och packar väskan för trippen hem till Pite på torsdag efter jobbet. Vad 17 ska man ha med sig? Mössa iaf.. och långkalsonger antar jag.. det används inte så mkt här nere i södern.. Jaja, får väl rota i mammas garderob om jag inte hittar nåt annat att ha på mig.. hihi..

I afton fest, ska kolla på Melodifestivalen med grabbar och dricka goa drinkar.. Sedan utgång på Grace och där möta upp resten av kompisgänget..

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback