Jag gjorde det!

I lördags slog jag till! Då var det dags och jag kunde inte bara säga nej. Även om det är mkt pengar och detta innebär att det inte blir något garderobsbygge, men strunt samma! Nu har jag iaf fått mig en teve!
Det blev en Samsung i slutändan, från elgiganten. 37" med en massa finesser, dock bara HDready men det känns som jag klarar mig. Paketet är på väg och enligt loggen så befinner den sig i Jönköping och under sortering av posten. Hoppas den hamnar på en lastbil ner till Vxö  idag så jag kan få den utkört imorgon!

I dag jobbar jag kväll, har "städpasset" elva till halv nio. Då ska man städa och förbereda inför morgondagens operationer. Det är skönt med lite varierad arbetstid istället för den vanliga, halv åtta till fem. Så istället blir det ingen träning idag, men men.. Ska istället försöka ta mig till stan och kolla in ett par jeans innan jobbet, har nött sönder mina favvosar.. snyft!

Kram Kram Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback