Tv-nytt!

Teven levererades i torsdags av posten, och nu står den på plats. Vilken skillnad det blev! Det märks att jag växlat från 20" till 37", har lite svårt att vänja ögonen att se så skarp. Det bästa är att jag har en bra betraktarvinkel från sidan, vilket innebär att jag kan använda min gamla "vridplatta" och vrida teve tillräckligt mkt för att jag ska kunna ligga i sängen och kolla på den. Vad är då så bra med det? Joo, jag slipper köpa en vridarm (väggstativ) som kostar 2000:- !!!! (Kanske det blir ett garderobsbygge ändå....)

Så nu undrar jag, vill någon köpa en teve? Kanske till sommarstugan, tonårsrummet eller extrarummet? Jag kommer iaf att spara den, kan alltid vara bra att ha en extra tv... Om ingen vill köpa den alltså..


         





Lite skillnad måste jag säga!

Jag avslutar inlägget med en önskan om en trevlig kväll och helg! Själv mumsade jag tacos och visar vyn jag kommer ha iafton!

Kram Kram Karro


Fråga mig inte vad det är på tv:n för jag har ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Ida

det blev ju riktigt snyggt ju!! =)

Postat av: mel

sweet... har också nyligen bytt ut tjockis-TVn, mot en vit som jag helt ärligt tog mera för utseendet än för prestandan, men den verkar bra ändå - får bara hoppas att jag tycker vitt är snyggt lika länge som TVn håller... =)

2009-05-29 @ 21:58:14
URL: http://mel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback