Hoppsan

Vad mycket man kan hinna med på en endaste dag! Var mer effektiv än jag trodde, vet dessutom inte var krafterna kom ifrån.

Jag har:

* Diskat
* Varit på banken, gått igenom ekonomi och sånt.
* Träning på gymmet, två timmar (!) Inkl bastu. =)
* Storhandling med bla ny läslampa
* Putsat fönstrena, precis innan solen gick ner
* Bytt gardiner
* Lagt upp de nya gardinerna i köket
* Lagat tacos
* Och nu ska jag se idol och slöa resten av aftonen..

Roligast idag var nog att det är knarkmotiv på gardinerna! Vad ska nu folk tro? Det är opiumkapslar, men snygg är gardinen iaf...

Imorgon ska jag till frissan. Nu är jag, som alltid på hösten, i valet och kvalet vad jag ska göra med håret. Har du nåt förslag? Ungefär så här ser jag ut nu:

 



Eftersom jag inte vill vara yberblond på vintern, så blir det nog lite mörkare slingor, även för att få lite mer liv och effekt.
Men hur ska jag då klippa mig? Har köpt mig en hårtidning idag och ska strax sätta mig och bläddra i den. Hittade dock dessa frisyren redan igår på nätet (obs, ska inte klippa lugg!):

  

Så hjälp mig nu!

Kram Kram Karro

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 2 eller 3 .tror mest på nr 2 .

2009-10-10 @ 01:17:06
Postat av: Ida

Men de är ju lugg på alla tre. om du klipper som nr2 kommer dom tunna ut håret sjukt mycket. jag gillade nr1 men jag skulle aldrig våga klippa mig sådär.

Postat av: sofie :)

jag tycker du ska klippa dig som bild nummer 2 :)

KramKram!

2009-11-21 @ 16:58:50
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback