Inte som man tänkt sig...

Hmm, hade en mindre rolig dag igår. Först kom teknikern från Comhem först tio över elva, och hade dåliga bud; modemet är trasigt och garantin har självklart gått ut. Ett nytt kostar 1000:- men han sa att jag kanske kan göra en deal om att binda upp mig och få modemet billigare. Varför ska jag egentligen ha fast telefoni?

Sedan messade Jenny att hon var tvungen att avboka dagen, och ta det nästa vecka istället. Så det blev inget fika. Och som grädde på moset så har jag fått en inflammation i min vänstra axel, hade svårt att lyfta den igår men är bättre idag.

Så vad ska man då hitta på? Shoppa är alltid skoj och mat behövde jag. Så Jag cyklade upp till Samarkand iklädd vårkappan då det var +9 ute. Skumt väder!
Hittade mig tre nya vår/sommarskor för bara 438:- Helt ok pris!! Sedan gick jag in på Toys´r´us och köpte mig ett nytt 1000-bitars pussel. Så det håller jag på att lägga nu, men har uppehåll pga melodikrysset.

Jag köpte mig en semla på ICA efter shoppingen också. Ikväll blir det schlager och soffläge. Hoppas axeln är bättre imorgon, ska då iväg och träna.

Nu kryssa och sedan pussla!!

ps, längtar tills Torsdag då jag ska till frissan (min gamla frissa Kicki denna gången) och det ska bli så skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback