Köldknäpp

Det var tur jag stängde fönstret innan jag somnade igår. Det var -20,3 nu kl sex, brrr! Först snökaos, nu kyla. När kommer sommaren?

Efter förra inlägget kan jag meddela att det fortsatte snöa, och snöa och snöa. Först igår kväll (läs söndag), då kylan kom så slutade det. när jag cyklade hem igår morse, var det nog 2 dm på vägarna, som var oplogade.

Jag har haft en tuff arbetshelg. Började lördag kl 17:00 och slutade 20:00 söndag kväll. Totalt 27 timmar mao. Dock fick jag sova på natten mellan halv ett till halv fem, samt halv sju till kvart i åtta (5 timmar). Hann dessutom cykla hem på söndagsmorgonen, men hann bara sitta i soffan i 20 min innan telefonen ringde och jag fick in och jobba.
Som en bonus så fick jag reda vid sju-tiden igår kväll att det eventuell var en transport till Lund (tar 6-7 h). Tjoohoo! Men jag fick iaf gå hem och jag fick sova hela natten. *puuh*

Otroligt vad tungt man sover på 1 g Alvedon. Har drömt om snö, hästar (shetlandsponny), sönderslagna bilrutor, Vin Diesel, och självklart jobbet. Är lite groggi i huvudet nu, ska jobba 7:30-17:00 idag. Men tänkte flexa hem tidigt och ha en lugn dag efter lite träning.

Nu på med skiddressen och iväg till jobbet!
Ha en bra dag!

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback