Ironi?

Varför ska det alltid regna när jag ska ut och motionera? Speciellt när det precis innan varit fint väder?

I torsdags regnade det när jag sprang runt sjön efter jobbet.
Efter 5 km såg jag ut så här:



Obsservera de två olika gråa färgerna.

Sedan i lördags täntke jag ta en skön promenad med mina stavar innan nattarbetet. Vädret var uppehålle men blåsigt. Men tror ni inte att när jag kommit en kvart hemifrån så öppna sig himlen och regnet öser det. Och dessutom från sidan pga blåsten.
Så här vacker var jag när jag kom hem:



Byxorna ska vara ljusgröna!

Sedan idag dags för löprunda igen. Samma runda som sist, dock var det redan regn i luften denna gången. MEn dum som jag är, så skippar jag luvtröjan och det var ingen bra idé.
Efter 1/3 så öppnar sig himlen sig och ett riktigt åskregn faller från himlen. Som det inte vore nog så kommer första åskknallen tre minuter senare. Dock inser jag att det tar längre tid att gå tillbaka, så jag springer klart rundan.
Iskall och dyngsur:




Nu ska jag njuta av mina goda jordgubbar från Bromölla med lite glass. Ha en bra kväll vänner!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback