Helg

Jag vet, jag har inte skrivit nåt om Teneriffa ännu.
Tänk att det snart är en månad sedan vi åkte. Väntar fortfarande på bilder från Cicci, sedan kommer det en uppdatering.


Nu till min lilla fredagsfräckis, eller snarare fredagshistoria:

Satt själv i matsalen idag, tjuvlyssnade lite på byggjobbarna på bordet bredvid.

Byggjobbare 1: -" Jaa, det är förjävligt med Tinnitus."
Byggjobbare 2: -" Inte heller kul att höra dåligt, även om man slipper höra på frugans gnat."
Lite lätt skratt bland gubbarna.
Byggjobbare 3: -" Har en kompis som hör dåligt, han brukar hålla handen över örat för att höra bättre. Det brukar kallas för nåt speciellt. Hmm, vad var det nu igen?"
Jag funderar lite.
Fåntratt kanske???

HaHaHa.......

Jag vet, den var inte så jätte-rolig men jag fick många på jobbet att skratta.


I helgen ska jag ha en "bara mig, inga måsten"-tema. Bara göra det jag vill, det jag är sugen på. Hyrt tre filmer, även om det inte var någon jätte-spännande.

Nu ska jag dofta på mina nyplockade körsbärsblommor som jag har framför mig på bordet. Och kolla på Inglorios Bastards.

Trevlig helg alla underbara vänner!

Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback