Silverspray

Så kul man kan ha med en sprayflaska! Nej, jag har inte gått och blivit graffitiartist!

Fick en idé när jag hälsade på hos Ann & Henrik förra lördagen. Dom hade en fin silverkandelaber, som jag gillade starkt. Jag själv har en i mässingutförande från Indiska. Dock passar den inte riktigt in i hos mig.

Så sagt och gjort, jag gick till Panduro i fredags och inhandlade silverfärg på sprayflaska.
Här är objekten:

 

Testade även en gammal vas i en missprydande färg:

 

Egentligen ska man vara utomhus, men pga regn gick jag ner i källaren.
Skaka, skaka, skaka och testa lite.
Gud, vad snyggt det blev, och jämt.
Japp, då kör vi över alltihopa!

Och så här grannt blev det:







Rosen var en vanlig porslinblomma.

   

Nu ska jag bara köpa mig långa fina vita ljus att sätta i och några läckra svarta falska blommor i vasen!

Trevlig lördag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vad fint det blev. Hoppas att du nu inte sprejar om allt i lgh:) Kram.

2010-05-08 @ 21:50:47
Postat av: Malin

vilken skillnad, blev finfint (y)

2010-05-10 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback