Födelsedagsfest!

Jahapp, då var det dags att fylla år igen. Och den här gången är det stora 30! Firad av jobbet har jag redan blivit, förra lördagen fick jag en smarrig födelsedagsmiddag på Sangria, växjös tapasrestaurang, av Cecilia. Och slutligen var det dags för fest för vännerna.
Redan i torsdags kom Sara och lilla Saga hit från Götet. Tyvärr kunde inte Peter komma, men det blev tjejhelg istället. =)

Eftersom lilla Saga inte kan sova om vi skulle haft festen i min lägenhet, så tack vare snälla Stefan fick jag låna hans lägenhet. Det bjöds på bubbel med tilltugg, sedan potatisgratäng med fläskfile och två såser och därefter passionsfrukttårta.
Mest komiskt var nog att är jag hämtade tårtorna igår på konsum, så stor det "Till Far" på tårtan!! Kul! Men man får ta det med en klackspark, god var den iaf..

Efter 5 timmars sömn har dagen varit lugn. Sara & Saga åkte hem vid lunchtid, sedan upp till Stefan och fixa klart det sista. Här hemma städade jag sedan undan, diskade och sånt...
Medan jag kolla på Så mkt bättre, passade jag på att packa. Japp, för på tisdag kväll flyger jag upp till Pite för att fira självaste födelsedagen som ännu inte inträffat!
Kan meddela att över halva väskan är full md julklappar.

Nu har jag smällt i mig gårdagens rester, ska nu bara vila lite. Har dock sovit två timmar i em.. =)

Kram Kram Karro

Ps. Tog faktiskt inga bilder igår, så tyvärr kan jag inte visa nåt heller...

Kommentarer
Postat av: sofiegotthold - ♥

men jag gjorde först en rosa header och designe, sen skriv jag det där inlägget. men sen tog jag bort headern och böt färg fast har inte orkar ta bort inlägget än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback