Sjukskrivning

Nehepp, det går inte riktigt så bra för mig. Benet bråkar en del med mig, och som jag skrev sist så krävs det bara lite rörelse så kommer smärtan sedan.
Så det hela slutade med att jag är sjukskriven veckan ut. Så är inne på andra säsongen av Grey´s Anatomy, fast ska iväg och hyra film idag, samt handla lite mat.

Festen på lördag känns så där lockande just nu, trist att man inte kan vara på topp. Allt mat ska jag iaf beställa. Tyvärr vet jag fortfarande inte hur många som kommer, eftersom inte alla osa:t. Beställer väl lite extra för säkerhetes skull.

Om precis en vecka är det dags!

Kram Kram Karro

Ps, idag blir det inga roliga blåa bilder, men jag lovar att jag fortfarande är lika vacker! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

huvva då, de låter inte alls bra. Hur mår du?! Jag hoppas du gav chauffören en riktig höger!



Krya på dig kusin så ses vi snart då du kommer upp! Kram

Postat av: sofie

men jag har ju klippt mig för länge sen, så det är mycke kortare nu än vad det var :))) kram

2010-11-12 @ 20:12:28
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback