Uppdatering

Hmm, blåare och blåare blir jag. Vaden värker och kliar om vartannat. Min plan var att vara sjukskriven tors till sö, för att sedan jobba måndag igen. Det blev inte riktigt som planerat...

Eftersom jag har varit extremt rastlös, pga allt stillasittande, så var det med glädje jag och Cecilia igår lördag, gick ut och åt en bit mat, dvs min födelsedagsmiddag (jag blir firad många gånger jag!). Bil fram och tillbaka, hemma efter två timmar. En helt lagom dag, och benet orkade med.

Sagt och gjort, en tripp till Huseby julmarknad måste väl kunna gå ann? Jo visst, inga problem  när vi gick där. Visst kändes det, men det vore väl inte så konstigt! Men nu ikväll, så här i vila, kom en smärta som bultar och påfrestar. Så nej, det blir inget jobb för mig imorgon.

Fullproppad med Alvedon och Dexofen sitter jag nu här och kollar på Beck. Men nog hade jag hellre gått till jobbet imorgon, faktiskt!

Här kommer dagens bildskörd, blånaden vandrar och skiftar färg:



Tycker mest det ser ut som Grönland.. Eller kanske Irland? =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nja...Blåland tycker jag det ser ut som.



Stackars fina vän!

Vila så är du snart tillbaka i form igen.

Bättre en dag extra still än längre period med smärta, eller hur?



KRAM!

Postat av: Ida

jag skulle säga I(s)lland. =)'



Stackare... Vila dig i form! kram

2010-11-11 @ 23:24:07
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback