Inget kök

Nej, idag blir det inget nytt kök monterat. De ringde igår, deras bil har pajat. =( Så nu sitter jag här med "öppen planlösning" men tack & lov kommer dom redan på fredag. Vilket passar mig ännu bättre, för på fredag är jag ledig och kan se hur mitt kök växer fram.

Jobbar på, 4-dagarsvecka. Jobbar på sal, skoj efter nästan två och en halv vecka med bara op.planering. Sedan träning efter jobbet. Känns skönt att kommit igång ordentligt med träningen, fem pass i veckan ahr jag hållt i snitt nu i 6 veckor och inte en enda förkylning *peppar peppar* har dykt upp. Man blir lite "hög" på träningshormoner, känslan när man har tränat klart är så härlig och man känner sig glad och skön...

Nu frukostdags!
Ha en skön dag!

Kram Kram Karro

ps, ryktet säger att det snöar i Pite, här i vxö har vi haft första frostnatten.

Kommentarer
Postat av: Björn Ivarsson

Jamen du har ju en nymålad öppen planlösning ju!!

Bra jobbat med träningen! Vila är viktigt ibland dock hehe

2010-10-12 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback