Nämen hej på dig!!

Det var alldeles för länge sedan sist!!

Sorry, jag veeeeet! Det har tagit alldeles för lång tid. Har varken haft lust, ork eller sug att skriva nåt här. Känner ändå att mina inlägg ska handla om något, inte bara vad jag ätit till lunch eller färgen på navelluddet.

Men nu är jag tillbaka.. Tänkte tom bjuda på flera olika inlägg, för det är bättre att dela in det i kategorier.

Först ett litet samplock av bilder från den senaste tiden:



1: När Robert "satt sönder" syrrans cykelsadel på väg ner till PDOL
2: Elden sprakar nere i grillen hos Mor & Far
3. Jag fick med mig 2(!!) grabbar till IKEA en regnig sommardag, precis som många andra gjort.
4: Älskling Mio som jag saknar ständigt..




En liten sommarbild på mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen tillbaka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback