Ullared!

Nu är jag fattig!
Efter 12 timmar i fredags (åkte strax efter åtta, hemma halv nio) så försvann ett antal tusen.. Men massa fyns fick följa med hem.

Här kommer några saker:



* Snygg mössa + vantar för kalla vinterdagar
* Hederliga "torgvantar" precis i min färg
* Nya varma vinterkängor




* Självklart en chokladkalender med Blixten till Anton
* Ullareds fryspåsar är dom bästa
* Vit choklad, en last för mig
* Äntligen en brödkorg




* Självklart ska man ha ett nedräkningsljus!
* Barnvisor med Alice Tegner älskar jag, uppväxt med dom!
* Och en partyskiva som får mig att tänka på min och Sara "vilda dagar"




Och så lite saker till mig själv när jag ska ligga rastlös under mina 5 veckors sjukskrivning:
* Grey´s A säsong 1-2-4-5 (har redan S3)
* Benvärmare som värmer lilla foten i vinterkylan
* Nya pocketböcker
* Äntligen (?) ska jag läsa vampyrserien.




* Plåthuset, min nya favorit. Har fått dille på plåthus.
* Sedan måste man ha massa ljuslyktor i höstmörkret




Så här fint är det med ljus i det!


Nu till en liten fråga, vilken stads siluett kan man ana??



Ledtråd: kolla på skuggan.... =)

Japp, det blev en massa mer. En del julklappar också. Så de visar jag inte..
Nu ska jag ta lördagskväll, fast det är söndag. Fick ledigt igår, då jag jobbade lördagsnatten. Fick tom sova en extra timme!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: S O F I E

okej, vad bra!!! :D

Postat av: Anonym

Vad ska du vara sjukskriven för?? Själv blir det op för mig den 17 Nov,så jag hoppas jag kan komma på kalaset.Kram benita

2010-11-03 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback