Favvo-bild..

För några år sedan gifte sig min kusin, det var ett vackert bröllop. Solen sken och alla var glada. Jag hade med mig min lilla kamera och passade på att fota lite. Och jag lyckades ta en del bra bilder. Har en favorit som jag fotade utanför kyrkan efter vigseln.

image62

På bilden är min kusin Benita som gratuleras av min mor. I rosavitt klänning står min kusin Wilma. Och på huk står min underbara systerdotter Sofie. Helheten visar mycket, men även när man går in på detaljerna i bilden. Rosa verkar vara färgen den säsongen, kolla på allihopa. Och sedan andas det så mycket glädje överallt. Det skrattas och alla har ett leende på läpparna. Om man ser på brudgumman, Jocke, så verkar han glad iaf, å det är ju tur.. =) Min kusin Wilma bråkar med snöret på hjärtanen som vi strax ska kasta på brudparet. Men det jag nog gillar allra bäst, är min systerdotter. Kolla in hur hon märker detaljerna och kollar in pärlorna på släpet. och känner så försiktigt på tyget. En bild med mycket liv helt enkelt, som speglar en fin dag.

En bild säger mer än tusen ord...

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Anonym

*skrattar* Den var ju alldeles underbar!!!!

2007-04-03 @ 19:24:22
Postat av: sara

Underbart att se och minnas jag var ochså i kyrkan och tittade på detta bröllop.....
rolig att läsa vad du skriver fortsätt så:)

2007-04-09 @ 13:39:11
Postat av: Anna

Hahham vad härligt!! :D

Postat av: Anna

Hahha vad härligt!! :D

2007-04-10 @ 18:55:23
URL: http://lovethecountry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback