Glad Påsk

japp, kl 21:31 ikväll påbörjas mitt "påsklov".. då ska jag vara ledig till tisdag morgon, då jag ska sätta mig i skolbänken för sista gången denna termin. tre dagar skola å sedan åter till vxö på torsdag eftermiddag. Så bloggandet kommer ligga nere, då jag inte har nån uppkoppling tillgänlig. Jag åker till Göteborg på fredag morgon för att fira helgen med min underbara kusin Sara, vi ska ha det trevligt tillsamman. På lördag ska vi ut i skogen å hälsa på en massa singelpojkar å bara ha det trevligt å mumsa ägg.

Så en trevlig påsk på er alla! Jag avslutar mitt inlägg på mitt enda påskpynt som står framme nu i påsk, orkade inte satsa på påskris å sånt, då man ändå inte är hemma. Denna härliga höna fick jag av min mor för några år sedan, gillar den så mkt så den står i bokhyllan året om faktiskt.. =) Inhandlad på Guldrosen, en inredningsbutik här i stan som säljer bla Sia å Cult. (hönan är från Sia).. Glad påsk på alla er!!


image63



Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Den där blev man ju glad av! :D Glad påsk på dig! Kramis

Postat av: Fridasfunderingar

Hejsan! Jag har en utmaning till dig på min sida! :D Ha en fortsatt trevlig påsk. Kram!

2007-04-08 @ 20:13:18
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: sannaslillavrå

Hej Karro,

vad fint du har det hemma. Hoppas att du har haft en glad o trevlig påsk.
Kramis
Sanna

2007-04-10 @ 15:18:50
URL: http://sannaslillavra.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Hej!Glöm det där med utmaningen! Den var en bluff med stor B. Kram!

2007-04-15 @ 11:16:07
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback