Party med Malin!

Torsdagskvällen spenderades tillsammans med min underbara systerdotter Malin, vi åkte till Luleå för att se Rix Fm Festival. Först blev det lite shopping, jag fyndade både två rosa långärmade tröjor och en knallgrön/blå tröja. Alla för 19,50:- styck, dyrt... hihi

Sedan strosade vi runt, käkade på Max, ljuvligt med Skrovmål och sedan framåt sju begav vi oss ner till Södra hamn. Konferencier var Gert Fylking, som bjöd på en å annan fredagsfräckis.. =) Först ut var bandet Ramsells, som sjöng covers och var ihopsatt enbart för Rix Fm. Därefter kom Anders Johansson som sjöng bla Alone, mkt bra! Emilia smög sig sedan in på scenen, agerade som hon var hög som ett hus, dansade runt barfota och bäst var I´m a big, big girl.. Sedan Niklas Wahlgren med bla inatt. Mkt bra, mkt snygg också, speciellt när han slet av sig jackan och stod i ett snyggt, svart linne. Han har jobbat på gymmet om jag säger så..

Följande artister var sedan Sebastian, Danny, E-type och slutligen Ola. Alla hitar med vardera artister var mkt bra. E-type e ju lite som han är och hans "doaDoa"-tjej är  bara larvig där hon står på scenen iklädd kortkort och silverbh. Allt slutade en hel timme tidigare än beräknat dock, alla artister körde i genomsnitt tre låtar. Trist!!

Vi promenerade genom tivolit på väg tillbaka till bilen, och jag undrade om jag skulle vinna ett hjärta (gosse-kudde) till Malin genom att kasta en pil. Jag kastade en och hamnade så bra, så att jag fick det STÖRTSTA dom hade! typ 70x50 cm.. Bildbevis kommer.... Denna ska vila på hennes säng, hoppas hon tänker på mej när hon myser... ;)

Semestern går annars snabbt förbi, nu är det bara några dagar kvar till det är dags att åka hem igen, men över en veckas semester iaf.. På måndag bär det av till Ikea, ska kanske handla lite för alla pengar jag tjänade på loppis (stod idag med MASSOR av grejer från mor å fars vinda som jag å syrran rensade ut i dagarna två...)

Nu är jag trött å sliten, steg upp fem imorse och nu faller ögonen snart igen..
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har du ändrat design igen ju! :P Hihi.

Postat av: Malin

Jag ska skicka bildbeviset :)

2007-08-04 @ 23:53:27
URL: http://malingotthold.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Wow!Bra prickar, mycket imponerande!!!Snygg design också på sidan!:D Hinner vi träffas nåt mer innan dü åker?KRAM!

2007-08-05 @ 22:44:05
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback