Besök på jourläkarcentralen..

Det har jag gjort idag. Har lite magbekymmer som jag inte kunnat råda bot på själv pga bristnande tillgång till vissa sjukhusrelaterade saker. Skulle egentligen ha rest hem idag, men efter magsmärtor och inte en blund sömn på hela natten, valde jag att stanna kvar på Kallax imorse. Har feber och frossa i kombination med illamående och magsmärtor. Nu börjar det bli lite bättre efter behandlingen på sjukhuset.

Nu hoppas jag bara att jag hittar en bra resa hem imorgon, som inte kostar multum och går hela vägen hem. Det var över 30 min väntetid på sas i tfn, så får väl se när dom ringer upp.

Nu ska jag dricka saftsoppa och vila mig lite till...
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hej gumman!
Såklart hade det varit underbart att hinna träffa dig igen, men du din stackare är ju sjuk så självklart förstår jag att du inte orkade. HOppas att det ger med sig så du börjar må bättre fort!

All kärlek och många kramar!

///Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback