I´m back!

Japp, äntligen är datorn färdiglagad. 5 veckor tog det mot lovade tre, jag gnällde lite fint till butikschefen och fick välja ut nåt i butiken för 200:- så jag valde fyra dvd-filmer; Crash (mkt bra!), 9½ vecka (hihi, erotisk!), Top Gun (gammal klassiker) och Seabiscuit (hästfilm, osedd).
Sedan cykla hem i ösregnet, men det var skönt att äntligen få plugga in datorn. Hade lite att ta igen, men det mesta är nog ordnat nu genom detta blogginlägg.

Vad har då hänt i mitt liv de senaste fem veckorna?
* Skolan och pendlandet till K-na mån + tis pågår för fullt, har tom hittat mig en söt "tågflört" som jag kollar in varje gång.. hihi..
* Jobbat lite extra nu i dec för att få lite extra slantar, men tror att jag nog nu jobbat mitt sista pass på HIA, framför allt då chefen nekade mig att gå på julfesten ikväll då den bara är för dom som är i tjänst! (snåljåp!)
* Har fyllt år, grattis på mig!!
* Och livet rullar på...

Idag är jag ledig, det blir träning om en stund, sedan lunch å därefter ner på stan. Julklappar ska handlas och fika med Dolle.

Kram Kram K

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Än en gång välkommen tillbaka!!!!
Ska bli skoj att få höra allt du gjort sen senast (lite mer utförligt det vill säga)
Hur var födelsedagen? Fick du någonting snajsigt?

Nu ska jag packa klart inför avresan.

Ha en fin helg vännen!

KRAM!

Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden. Måste hålla med om att det är lite snålt av chefen. Du får väl smita in bakvägen Hihi. Ses snart Ha det så kul på stan hihi. kram Anna

2007-12-07 @ 11:06:55
Postat av: Karolina

Frida: Du ska få höra allt, iaf det jag minns.. =)
Anna: Mkt snålt! Vi ses å hörs! =)

Kram till er båda!

2007-12-07 @ 23:36:57
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback