Nedräkningen pågår..

Jag vet jag är lite tjatig, men jag längtar så mkt tills jag får komma hem. Räknar nästan timmarna till planet lyfter och jag är på väg hem till snön och ledigheten. Idag har det tränats,tvättats och städats inför julen, så jag kan påbörja packningen. Ikväll vankas film och mys i soffan, man ska inte anstränga sig mer än vad man behöver.. ;)

Dagens bästa är nog när jag i em hux flux kom på att jag ska på spa imorgon. Fick ett presentkort i födelsedagspresent av en massa underbara vänner. Så imorgon ska det bli helkroppsbehandling. Och sedan avslutas kvällen med julfest tillsammans med alla korister i Brygghuskören.

image200
Jag å Malin när Robert (min svåger) fyllde 30 år.. dvs dec -99.
Usch vad jag är lik mamma på bilden!!


Ha en underbar helg alla där ute!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Soooooooon!

Postat av: Karolina

jupp... soooooon!

2007-12-16 @ 08:42:27
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback