Marcus och Sara Gustafsson

Och så var dom gifta, vilket vackert bröllop! så vackert att jag grät när Sara vandrade in i kyrka, å självklart skulle jag sjunga direkt efter inmarschen. Inte så bra resultat kan jag lova. Sedan så tappade prästen bort ordningen, men jag var mer redo sedan när jag skulle sjunga den andra låten. Gick mkt bättre! Fick i efterhand veta att jag fåt trebecca att gråta för det var så vackert.. tala om att man blir berörd själv.. =)

Jag unnade mig en styling hos frissan på morgonen och blev så fin i håret, tur det var min favorit Kicki som jobbade. Fick en härlig huvudmassage och inpackning också. ljuvligt! Sminkningen gjorde jag själv, handlade lite fina grejer på Make Up Store, mkt bra butik! Älskar deras glitter-eyeliner..

Insåg igår att det nu inte är länge tills semestern börjar, typ en å en halv vecka. Så nu är det dags att börja planera all packning, ska ha tre olika. Först en långhelg i Västervik, sedan en vecka i Göteborg och och nästan två å en halv vecka hemma i Piteå.

Idag är det en lugn söndag som gäller. Man ska inte förta sig för hårt! Det kanske blir Öland nästa helg och då måste man vara utvilad.


   image68

Ha en bra helg, kram kram!

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Skoj att sjunga i kyrkan! Bra jobbat!
Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden.
Håll utkik i min blogg...det kommer snart en utmaning till dig. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback