Oj då..

Förlåt.. Är lite dålig på att uppdatera här.. Kan inte få kontakt med nätet med min egen dator, å kan därför inte lägga upp en massa bilder från min semester hittils. Är iaf numera i Piteå där jag kommer vara i drygt en å en halv vecka till. Har hunnit sola, gå på stan (Piteå dansar och ler är i helgen), shoppat och en massa mer.

Först har jag varit i Göteborg hos min kära kusin. Vi hann med en massa grejer; två gånger på Ullared, shopping i Götet, två nätter i Helsingborg med en sväng till Helsingör, middag hos mormor, äventyrsgolf i Tylösand m.m.

Tror jag behöver lite semester efter semestern.. ;)

Ikväll är det ut på PDOL med min underbara vän Frida. Vi ska röja järnet, både på festen, men även idag då vi ska tralla med singstar..

Kram Kram K

image86
Ibland kan man ha lite roligt. Pappa´s vovve Dino tillsammans med Dino (?) ;)
(En bild jag hittade på pappas dator)

Kommentarer
Postat av: iz - izzabelle.blogg.se

sånna bilder e så sjukt cooola :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback