Ringar...

Var på middag hos min kärs faster med familj. Då pratade vi om förlovningsringar/vigselringar, då min kusins kompis precis gift sig. Jag och mamma fortsatte diskussionen på väg hem i bilen och jag vet redan vilka ringar jag ska ha. Såg dom för första gången för många år sedan på mammas jobb (Boströms Guld, Piteå), och har inte hittat några som klår dom.

Klassiska, enkla och otroligt stilrena. Dock vet jag inte priset på dom, men får väl den chocken när jag väl bestämmer mej för att förlova mig. Måste dock bestämma vem som ska bli den utvalda först.. *hihi*

Detta är den jag vill ha i förlovningsring, ska ha den i vitt guld, då jag gillar det isiga. Självklart blank. Är ingen guldig tjej:

image87




Sedan ska jag ha denna som Vigselring, passar bra till. Men vill helst ha den med tre stenar på rad, ej lite omlott.

image88

Ha en underbar dag, imorgon ska jag till skjutbanan, sedan till min faster och få ryggen sönderknådad ( har en nerv i kläm sedan några veckor tillbaka, min arm domnar..)

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Precis din stil!!!
Ska bli trevligt att se dem på någon gång i framtiden!KRAM!

Postat av: Malin

Jag ser allt att du har ändrat din blogg lite :)

2007-08-04 @ 16:51:16
URL: http://malingotthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback