Utmanad!

Japp, jag är utmanad av Frida, så då e det bäst man gör den.. ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: När en patient blev glad att se mig, efter att vi inte träffats på nån vecka.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Delade frukost till patienterna på jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Cyklade hem från stan efter en fika med Cicci
Det sista du sa högt? Njut nu av semestern gumman, vi hörs imorgon.
Det senaste någon sa till dig? Ha en bra kväll vännen.
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk, chokladmjölk, caffe latte å nu en halloncider
Vad var det senaste du åt? Muffins på Palladium, mums!
Vad var det senaste du köpte? Latte å Muffins
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träbrun, å den till självaste byggnaden är stålfärgad med lite gula inslag.
Vad är det för väder hos dig nu? Lite blåsigt, uppehåll men mulet med hotande regn..
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj, men gärna även choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart
Sover du tungt? Oftast. Inte när jag jobbat kvällen å ska upp på morgonen igen.
Drömmer du mardrömmar? Det händer, oftast att jag faller. Drömmer mkt, å faktiskt i färg.
Trivs du med ditt jobb? Absolut, men funderar på att ändra lite på det bara..
Favoritklädsel? Jeans och en skön top/linne
Favoritlåt just nu?  Många, Sexyback med Justin Timberlake rockar fortfarande, men även Danny, Måns Z å Sebastian gillar jag..
Vad ser du om du tittar till höger?  Min säng, där jag ska ha sovmorgon imorgon, även en trist klädhög som ska bortstädas imorgon.
Vad gör dig glad just nu? Att jag är ledig imorgon å nu bara ska slappa med en smarrig cider å lite god choklad.
Vad ska du göra härnäst? Se på tv, slappa å sedan sova.
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? Avslappnad med ett leende på läpparna
Favoritgodis?  Choklad, sega, salta.. jaa, det mesta som finns bland lösvikten. Just nu dille på sjöfigurerna i choklad..
Kläder just nu? Jeans å linne, med en kofta brevid mej på soffan.
Sommarplaner? Semester! Först Öland på söndag, sedan V-vik på torsdag. Göteborg om en å en halv vecka, sedan Piteå om två å en halv vecka. Parta, sola, läsa böcker, njuta av livet helt enkelt..
Hur många kuddar sover du med? Tre totalt i sängen, men rullar mellan två. vaknar ibland på nummer tre.. ;)
Spelar du ngt instrument? Kan plinga på ett piano, men bara lååångsamma låtar.. =) Sjunger mest.
Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska, men har inga problem med att jobba natt.
Vad är viktigast för dig? Att jag är lycklig och alla andra likaså..
Är du kittlig? Beror på vem som kittlar.. ;) om jag är avslappnad, ja.. annars inte kittlig..
Snarkar du? Nja, inte vanligtvis.. men kanske ibland...?
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Inte så farliga, men gillar inte lurviga maskar eller getingar/humlor i lägenheten när jag vädrar.
Stökigt el välstädat? Oftast välstädat när jag hinner med. Har lite pedantgener från mamma, men kan ignorera en dammråtta eller obäddad säng..
Längtar du mest efter just nu? Semestern, främst den hemma i Piteå... Saknar så många människor.. Men även till Öland på söndag, tänk er fyra sjuksköterskor som ska rocka Söndagsklubben på Strand! kan bli vilt.. *ler*


Det var min utmaning, nu ska jag utmana en som inte gjort det.. Malin, känn dig träffad!

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

LÄngtar också till du kommer hem! kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback