Badrumsfix!

Nu har jag fixat lite i mitt fina badrum. När stammarna byttes -04 så gjordes även badrumen om. Så det enda jag har gjort där är skrubbat golvet, då det var mycket smutsigt mellan fogarna å så. Nu har jag även målat taket då det skiftat gul-vitt. Sedan städat av väggkaklet, så nu blänker det.

Nu saknas bara lite fina saker att sätta upp ovanför badrumsskåpet, nu har jag en garderobsblomma där å ett doftljus.. Mer ljus vill jag ha iaf.. Här är lite bilder på resultat efter..

Badrum efter

Och här är golvet, har tyvärr inga före-bilder..

Golvet efter

Och här är lite av taket och ett praktiskt badrumsskåp från IKEA.

image4

Kram kram K


Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt tjejen! Välkommen hit! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback