En teve-stjärna?

Kan jag vara det? Visst, det har inte visats på teve ännu, kommer först imorgon fem över halv sju.. å fem över halv åtta, å fem över halv nio, å fem över halv tio..på morgonnyheterna.. då står jag där i min fina sjuksköterskeskrud och berättar om problemen om EU-arbetstiderna.. men det är bara lokala nyheterna, Sydost. (men en tips är att det finns att kolla på webben.. tror jag iaf..)

Hoppas det gick bra, e liiite nervös. Jag var den enda som ställde upp på arbetet. Och jag säger att det hade varit lättare att ha varit med i radion eller teven. tur jag iaf inte hade en "bad hair-day".. hihi..
Så, snart e jag kanske en teve-stjärna.. vem vet? nyhetsmorgon nästa, jag å bengt magnusson tillsammans? =)

Kram Kram Karro

image44
Foto: Tv4.se/sydost

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjohoo!Du skötte dig ju jättebra!!!!!Gick in på webben och kollade. Knepig situation det där, att måsta jobba fler dagar.... :( Dessutom, vad snygg du var! :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback