Goá Göteborg!

Så har man spenderat 5 dygn, 5 timmar och 29 minuter i världens bästa stad. Mår så bra när jag är där, så där äckligt bra, även om man sitter med full packning, regnet smattrar mot rutan på spårvagnen och det blåser så min lugg står numera rakt upp, så jag jag inte låta bli att ha ett leende på läpparna, sjukt men sant! Vad underbart. Jag har shoppat, festat, umgåtts med Momo, sovit, läst en bok, simmat, färgat hår på Sara, varit på 25 +25 årskalas, druckit bubbel, åkt buss, spårvagn, bil å tåg. Jag har dansat natten lång med min egen lilla läckra sambakille Hassan. Raggat på en kille som jag inte ens minns namnet på, som blev hur svartis som helst på Hassan (ojoj, du skulle vart medm vilka intriger!). Missat sista nattbussen hem pga snygga grabbar.. Varit bakis å kollat repriser. Flyttat in på hotell i tre nätter. Druckit 15 koppar te under dessa dagar, ätit mumsig hotellfrukost (gått upp minst fem kilo!), Shoppat skor, så att resväskan inte gick igen när jag skulle hem.. *lol* Shoppat i flera dagar helt enkelt.. Ätit pasta, ätit file mignong. Varit på Bio, såg Jakten på lycka med Will Smith å hans son, mkt vacker, gripande å även lite sorglig.. Solat ute på rasterna i endast kortärmat, hur skönt som helst. Kollat in blommande krokusar, se bild nedan, å anat våren. Men även testat ljuvligt Göteborgs-väder med regn från sidan i lördags (blåst + regn)..

Så nu vet ni vad jag har hittat på.. så ni som funderar på att åka dit, gör det! mkt trevligt! Idag ska jag jobba natten, så jag har tagit sovmorgon. Frukost i sängen å kolla in alla program jag spelat in.. Sedan yoga lite, hur skönt som helst..

I em blir det fika med cicci, vi har avlagt totalt 2 ½ timme för det, mkt som ska gås igenom.. hihi
Kram Kram K


image20     image21


image23

image24     image25

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj gumman! Inte konstigt att du var trött igår! Kram!

Postat av: Liza

Yes! Vi köpte den har för snart 3 år sedan... tiden går fort.
Du verkar ha haft en härlig helg!!! Shoppas skor, blir sjuk av avund!
Kram

2007-03-15 @ 20:13:17
URL: http://vardagslycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback