IKEA-shopping

Nåt av det roligaste som finns. Tror det finns många fler som håller med mej och en massa killar som inte gör det.. =) I Lördags gjorde vi en roadtrip, jag å Cicci.. ända till Älmhult, IKEA-staden i småland. En resa på ca sex mil, men det är lååångt när man haft en "blöt" kväll dagen innan.. Men hur bakis, trött å seg man är så lockar IKEA så mkt, att man åker dit redan kl tio. Och jag e glad för det, för massa fina grejer fick jag med mej hem.. och pank blev jag.. tur lönen kommer på tisdag.. hihi

självklart måste jag få visa upp lite som jag handlat. Inga stora möbler blev det, mest småsaker som dekoration, täcke, teve-snurr, grejer till badrummet å köket.. Och mer vill jag handla.


image40 image42  image41    
Skålar från Village, ljus från IKEA å Hemtex       Vas å Blad från IKEA                    Ny badrumsmatta å toaträsits


Sakerna till badrummet kommer på bild när jag fått upp allt, måste fixa lite silikon så jag kan byta toarulleshållaren. Har redan bytt handdukshållaren å lite krokar, så fint så!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: mel

Jag passar som vanligt inte in i mallen - jag älskar att åka till IKEA! Fast jag har flera gånger upptäckt att man inte har alla saker på lager i Älmhult... bättre att åka till A6, om man orkar med den extra kvarten i bil. Vi som bor i Växjö kan ju välja vilket som...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback