Min hall..

Har världens häftigaste tapet.. Tack mamma för det valet. Det var nämligen hon som hittade den och övertalade mej att våga ha nåt häftigt. Själv hade jag tänkt att ta nåt "neutralt" eftersom hallen är liten och L-formad. Och mest garderober och dörrar (fyra garderober å fem dörrar), vilket gjorde att jag inte skulle ha så mkt tapet. Men men, sagt och gjort, jag köpte den och nu hänger där på vägge. Uppsatt av mej själv, den andra tapeten jag satt upp själv i hela mitt liv. Den första var tapeten i köket, några dagar innan..

Sedan med en liten klatschig hatt- och skohylla från IKEA, så kunde det inte bli bättre.Det bästa med denna tapeten är att den är "ritad" med en kolpenna. Sedan är det som ritat med en silverpenna på samma sätt som kolpennan och glittrar när lampan lyser på tapeten. Som en liten skugga på kolet..

image36     image37

Sedan har jag faktiskt gjort om dörrarna också, har bara tre upphängda. Till toaletten, klädkammaren och ytterdörren (pga lyhört i trapphuset). Dom ser mkt fina ut på bilderna, men var egentligen mycket slitna och behövdes lackas om. Sagt och gjort, Karro tar fram snickarbyxorna och sätter igång. Och fin blir det..
(OBS, dörrentill vänster ser lite väl vit ut pga blixten slår lite väl hårt på den..)

image38     image39

Ha en bra dag..!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjoff!Här var det liv och rörelse! Fast jag tycker det fungerar måste jag säga. En anledning till det är nog just att det inte är så stor hall! Läckert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback