Min mor...

Idag fyller världens underbaraste mor 50+. Vet inte om jag vågar berätta den exakta åldern.. =)
Av mig har hon fått presenter, dels filmen som jag berättade häromdan å sedan en CD-skiva "voices of romance" å så lite choklad till detta. mums! hoppas hon blir glad.

Nu önskar jag bara att hon snart kommer hit å hälsar på mej i min nya lägenhet. Hon har bara sett bilder på den ännu. Hoppas det blir snart!


image12       image13
Bild 1: Min mamma våren -04                                                              Bild 2: Mor och döttrar sommaren -05
 
image14
Bild 3: Mamma julen -04

image15     image16     image17
Bild 4: Jag å mamma julen -04                          Bild 5: Öland -05                                      Bild 6: Mor å Far på Öland -05

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggobilder på snygga människor!!!!! Kram!

Postat av: Anonym

Världens bästa mormor! :) <3

2007-03-07 @ 23:04:05
Postat av: Malin

ehum, glömde skriva att det var från mig :O men hon är ju då inte mormor till så många, så det var kanske inte så svårt att veta att det var från mig ;) !

2007-03-07 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback