Min tevebänk..

.. har jag gjort alldeles själv, på eget intiativ och idé.. har iaf inte sett nån liknande tidigare. Med lite fantasi och skruvar, så kan man underrätta saker alldeles själv. Eftersom jag hade svårt att veta vad för tevebänk jag vile ha, då rummet ser ut som ett L och jag skulle ha teven i hörnan på L:et. Och väggen är lååång så, en liten fyrkant blev inte bra. Och inte ville jag ha ett storchabrak med vitrinskåp å sånt till heller. Så jag letade och letade, länge.. Sedan hittade jag den, på IKEA. Den heter Lack och är egentligen en stående hylla ( se bild nedan). Sedan kom fantasin igång och jag började klura lite, för den var både "billig" ( i jämförelse med MIO´s sortiment) och i samma träslag som allt annat i rummet, ek.


image33



Så jag inhandlade lite ben istället, la hyllan på tvären och hux flux så fick jag mej en tv-bänk med förvaringsutrymme med plats för både playstationet (någon som vill köpa det av mig?) och olika sladdar tex mobiladdaren. Och det finns plats för mer.. Tur jag fick jag av Malin, min systerdotter.. hon var suverän på att skruva å hålla..

Så här ser den ut efter tillskott av korgar, teve, DVD-spelare och dekoration.

image34

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken bra idé! Blev ju jättefint!
Kram/Liza

Postat av: Anonym

Hade du inte hjälp av någon liten tjej??

2007-03-20 @ 21:36:57
Postat av: syster yster

Glömde skriva vem det var från.

2007-03-20 @ 21:37:37
Postat av: Frida

Hej gumms! Tänkte bara tipsa om "tisdagstema" som hålls varje vecka. Ganska roligt att hänga på. Gå in på länken och kolla vetja! Sen älskar jag din bänk, bra jobbat!
http://vimsig.com/tisdagstema/

2007-03-20 @ 21:40:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback