Nyklippt

Jahapp, då har man spenderat två å en halv timme hos frissan. och ja, det blev lite resultat. Och vilket häftigt dessutom! Kicki på Carpe Diem här i Växjö är bäst när det gäller hår, är alltid supernöjd när jag går ut därifrån. I höstas så "övertalade" hon mej att klippa av mitt hår femton cm och det blev så kanonfint, det var så tunt längst ut. Då blev det tjockt och fylligt igen. Jag har fortsatt i samma längd nu och trivs bra med det. idag gjorde vi istället lite radikalt och klippte lugg och färgade en häftig färg i den..


image8     image9     image11


Efteråt träffade jag Cicci för en fika på Palladium. Baristan Mattias har lärt sig vad vi vill ha, han sa bara: " Två latte?" E det då man är en sk stamgäst?
Ikväll en slappekväll, göra så lite som möjligt helt enkelt.. =)

Kram Kr

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt och coolt! Passar dig perfekt :D

Postat av: Frida

Du har blivit utmanad. Kolla min blogg för instruktioner!

2007-03-07 @ 10:43:42
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: samantha

det blev skitsnyggt! =) ska nog försöka mig på det sitter här hemma med brunfärg och letar effekter att göra på håret! =)

2009-11-11 @ 14:22:54
URL: http://samanthishw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback