Utmanad!

Jag har blivit utmanad av fridasfunderingar

REGLER:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Den som blir "tagen" ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer den "tagna" spelaren ut sex nya bloggare och gör en lista med deras namn.
Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras egna bloggar för att låta dem veta att de har  blivit `"tagna"  och att de ska läsa ens egen blogg för mer information:

Här är min lista över underliga saker om mig:

1. Flyttade nästan till Luleå å pluggade på Hantverksgymnasiet, för jag ville bli inredare. Dock var jag lite rädd å tyckte det var långt bort.. å nu e jag tom sjuksköterska!

2. Hockeyproffset Mikael Renberg har friat till mej sommaren -01, när jag var på min systers möhippa (hon känner honom).. dock e jag fortfarande ogift, men jag svarade ja till hans frieri.. =)

3. Kollar på Glamour, en gammal klassisk teveserie som jag började se med mormor när jag var liten. (går numera på tv4+)

4. Jag kan prata med en speciell röst så jag låter precis som Mark Levengood. "Finlandssvenska".

5. Har ingen fobi.. Konstigt nog. Joo, kanske en men bara lite. När jag klättrar (på klätterväggar) utan rep så blir jag lite rädd å kan börja kallsvettas.. Men det är inga problem när jag e "säkrad"

6. Jag har renoverat hela min lägenhet med mina egna händer, alldeles själv ( å lite hjälp av pappa).. Tapetserat, lagt golv, målat tak, målat garderober och kök, målat element, borrat, skruvat, spikat, byggt bord, stolar, tevebänk m.m.


Så, det var mina sex saker.

Meddelar härmed att följande är tagna:

Inga alls.. e så ny här å alla som jag känner e redan tagna.. *snyft* men ni får läsa lite roligt om mej iaf..

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej Karolina! Välkommen in i bloggvärlden.. hittade hit idag... kommer tillbaka snart!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback