Vårkänslor!

Sakta men säkert börjar våren analkas. Visst, dom lovar vinterväder nu i helgen igen, men idag visade sig våren från sin bästa sida. Trots att jag sovit bort en del av denna vackra soliga dag, så hoppade jag fort upp ur sängen när jag såg solstrålarna genom periennerna (typ kl 13:25). Temperaturen visade på hela +17 grader i söderläge, och knappt blåst. Så jag beslutar mej för att skippa gymmet å istället ta en långprommis å lite ljusterapi. Och så hade jag sån tur att Cicci tagit halvdag på jobbet å ville hänga med!

Sagt å gjort, vi började på vattentorget och gick runt sjön, sedan svängde vi av och kollade in 3,5 miljonersvillorna, som var som skolådor. Via en "genväg" genom skogen, så hamnade vi ute i den vackra bokskogen. Drygt två timmar senare med snack om allt möjligt, röda kinder och avdomade ben, så anlände vi till ursprunget. Sedan hemfärd via godisbutiken, det är ju ändå fredag idag.. =)

När jag ändå var ute å promenixade passa jag på att fota lite..


  image27          image28



image29     image31     image30


Först lite bilder på bergundasjön.. sedan är det kärlek i luften, å Cicci förevigad blan bokarna.. Och slutligen en massa blommande krokusarna i rabatten utanför mitt hus..

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Klokt att skippa träning inomhus då det var så fint väder!Underbara bilder! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback