Å så lite bilder från partajet

har jag lovat att visa. sitter hemma i soffan, med magkatarr som äntligen börjat släppa, har dock sjukanmält mig då jag skulle jobbat natten. har inte kunnat sova ordentligt idag och mått riktigt dåligt. nu har jag iaf fått i mig lite plättar, mums var det faktiskt.. skönt att ha tillbaka hungern sedan i fredags. Måste nog sluta dricka rödvin, tre glas och nu magkatarr. inte först gången jag får det pga rödvinet.

här kommer iaf äntligen bilderna. Dock lyckades det inte bli nån på mig.. så ni får klara er utan det..

        


1. Martin och Anna, vi dansade tills bandet släckte lampan och gick hem!
2. Sketcher hade vi, flera stycken.
3. En drös av alla f.d. kollegor.
4. Alla doktorer som framförde låten till Monika som jag (!!) har skrivit.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Verkar som ni hade en toppenkväll!Mycket trist med magkatarren dock.....Hoppas det blir bättre FORT! KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback