Ljuva fredag

Väcktes halv åtta av en backande kran.. pip pip pip pip.. lite irriterande.. men skulle ändå upp kl åtta och träna med Ann kl nio. Har nu duschat och hon hämtar mig om drygt tjugo minuter. Då ska vi käka lunch och shoppa på stan, ska leta ett par snygga vinterdojor tänkte jag. Sedan ska vi till samarkand och maxi, hon har lånat sin mors bil så jag kan stooooorhandla.. underbart!

Sedan ikväll har jag faktiskt tänkt ta det lugnt, se på idol och äta lite snarra. inte göra mer än vad som behövs. kanske börjar jag bygga ett pussel, det är rogivande och bra för min magkatarr hade jag tänkt. har fortfarande lite besvär av och till trots medicinering.

Resten av helgen blir lika lugn, bara vara helt enkelt.. ingen fest, ingen alkohol, bara en massa sömn och vila. undrar hur lång tid det tar innan jag är uttråkad??

Kram Kram Karro

image184

Lägger bara in en bild med en hint vad jag vill ha i födelsedagspresent/julklapp (det är ljusstaken på väggen, den med 10 ljus i)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback