Servetter

har blivit utmanad av min kära vän Frida att visa min servettkorg. Har inte så mkt servetter, köper inte många heller. Brukar ofta bli nåt storpack på IKEA när man är där, eller nåt fint i present. Men sagt och gjort, jag letade upp det i mina gömmor och hittade iaf några paket, så tyvärr Frida jag klår dig! =)

image177


Storpacket från IKEA, de vita 100-packet, köpte jag i vintras och har inte öppnat det ännu. Bra att ha om man får storfrämmande. Skulle jag be mamma visa detsamma skulle minneskortet i kameran ta slut. Alltid lika spännande när man ska duka hemma.

Har en liten rolig historia om servetten längs ner till vänster. När jag flyttade in här, så tapetserade jag en fondvägg i "rummet" och mamma var med och kollade ut den. Den hade hundkex på sig alltså blomman, och mamma hittade passande servetter. Hallå? servetter som passar med tapeten, min mamma e helt underbar bland. Så självklart måste jag även visa hur matchande det är! Dock är fondväggen precis vid huvudgaveln på sängen, och jag brukar inte ha servetter i sängen, joo kanske om man har frukost på sängen. fär väl bjuda in nån så man får öppna paketet...

image178


Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Fy på dig!Du fick ju BARA visa om du hade FÄRRE än mig.....fast jag måste hålla med om att servetthistorien var så typiskt din mamma.Jag skrattade sååå gott!KRAM!

Postat av: Malin

Ingen slår mormor i antal servetter! Men jag håller med om att det är kul när man ska duka där och ska välja servetter. Haha. Kram kram.

2007-10-11 @ 15:54:30
URL: http://malingotthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback