Slöa Söndag

japp, det var det igår. Dagen efter kvällen före, eller snarare dagen efter tentan och tentafesten, så måste man återhämta sig och bara göra trevliga saker. Vaknade vid tio, sedan sega sig upp och äta frukost. Te med mackor, skinka och advokado. mums! sedan lite slö i soffan och planering av film. Då hör Ann av sig och håller på att få spunk hemma, så hon kommer hit med lite mat, godis och Nina Frisk (filmen alltså). Så hela dagen spenderade vi tillsammans iklädda mjukisbyxor och osminkade ansikten, som det ska vara!

Sedan så ordnade vi Facebook åt Ann också, så nu är även hon invigd i det. Sedan vid åtta dök Emma och Diva (hennes vovve) upp och vi tittade på Ensam mamma söker. Vid tio blev jag lämnad ensam. Då hade vi hunnit se några filmer tlll också. Däckade innan elva och har sovit gott.

Idag är jag ledig och imorgon börjar ny kurs. Tänkte först plugga idag, men insåg att jag faktiskt vill ha en till ledig dag. Så jag ska kolla på teve, diska, städa och bara göra det jag känner för, ikväll är det kör igen.
Ha en lika underbar dag alla där ute som jag har tänkt ha!!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Hej gumman. Vad skönt med en helt ledig dag. Ni verkar ha haft det mysigt igår.
Kram på dig.
Ps Kommer du och jobbar något snart. saknar dig.Ds

2007-10-15 @ 12:26:05
Postat av: Karolina

Anna: Har inget inplanerat, så det ser inte ut som jag kommer och jobbar åt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback