Tenta-resultat

nu har det kommit, resultatet på tentan jag skrev i lördags. Det tog inte lång tid för henne att rätta dom iaf. Hela dagen var nervös, då vi skulle få ut dom kl fyra. Magkatarren har ökat på sig ännu mer och jag känner mer och mer ett student-lidande (lidande orsakat av studierna)..
Vi var klara redan halv två då vi jobbat i grupper med handledning nästan hela dagen. Så det blev en nervös väntan på tentaresultatet. Dock kom läraren redan halv tre till sitt rum och då fick vi kvittera ut dom.

Snacka om glad jag blev när jag såg resultatet på första sidan: G!! Gränsen för godkänt var 30 poäng dvs 75% (hög gräns!!) och totalt kunde man ha 40 poäng. Jag hade 35 poäng, vilket ger cirka 87,5% rätt, inte dumt!
Och jag som trodde jag låg på gränsen! Nu slipper jag göra omtenta på min födelsedag den 17:e november iaf!

Ikväll ska jag fira lite. Hoppas magkatarren nu försvinner och gör mitt liv drägligt igen. Ska till Emma och kolla på "Bunden" ikväll.
Kram Kram Karro

ps, nu kan man slänga alla tråkiga papper å sånt från denna kursen, hur skönt e inte det??

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Det är ju alldeles underbart-vad duktigt du har varit!!!!Trist med magkatarr dock, du måste ta hand om dig gumsan.KRAMELIKRAM!

Postat av: Karolina

Frida: Jag ska bättra mig, jag lovar!!

2007-10-18 @ 15:36:40
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback