Skola

..är nu igång för fullt. Därav dåligt med inlägg.. men jag ska bättra mej! Efter tre dagar fyllda med skola, tom en hemläxa (!), så är jag nu ledig ända till måndag kl 10:00. Men ledig vetti 17 om jag är.. ska läsa en halv bok och två engelska artiklar.. och förhoppningsvis lite mer om jag orkar. Å på lördag ska jag jobba.

Det verkar iaf vara otroligt tufft och förväntningarna på oss är som på läkarna i deras utbildning, iaf känns det så.. Men samtidigt är jag förväntasfull och ser framåt emot det med spänning. Det får helt enkelt bli en enorm utmaning, härligt!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Skönt att första dagarna har varit bra (om än intensiva). Lycka till med läxläsningen! :D kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback