Möhippan

I lördags var det dags för möhippa för bruden F, och sedan nu på lördag är det dags för bröllopet! Är fortfarande lite trött, men börjar sakta återhämta mig. Idag ska det bli shopping på staden med kära mor och självklart en fika på nåt av de mysiga fiken. Det ska handlas lite grejer till bröllopet å lite kläder, för det har man aldrig för mkt utav.

Nu har min sista semestervecka börjat, men jag känner ännu ingen jobbånger. Jag älskar mitt jobb och har så mkt kvar att lära mig. Dock blir det lite trist att lämna Pite å alla vänner + familj. Vi får väl se om man träffar någon trevlig pitegrabb så kanske man flyttar upp. Vet att många skulle önska det iaf.. =)

Nu ut på nya äventyr!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: kör-Anna

Tack själv! Det har varit grymt roligt börja lära känna dig. Hoppas verkligen vi ses igen!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback