Operation visdomstand

Kan meddela att kl 8:20 imorse blev min andra visdomstand bortopererad. Denna gången gick det mkt lättare, då jag visste vad som komma skall och var mer förberedd. Problemet är att jag nu har mkt mkt ont och trots alvedon +ipren imorse, så fick jag mkt ont när bedövningen väl släppte. Har nu tryckt i mig maxdos alvedon + ipren och väntar på att värken ska släppa. Är hungrig men kan inte ens dricka (kan inte öppna munnen utan att det gör ont).

Ska nu sluta klaga, men ska bara berätta att jag redan är rejält svullen. Ska nu smutta på saftsoppa å kanske försöka få i mig en macka. Ska placera mig i soffan framför längdhoppet, heja Karolina!!


  

Kolla svullnaden under kindbenet. Och nu blir det till att knapra värktabletter och gurgla bakteriedödande...


Kram Kram Karro

ps. detta kanske är bra för vikten, då man inte kan äta.. hihi..

ps2. Tack super duper Anna som var min "Anhörig", då jag inte fick gå hem själv (fått 20mg Stesolid=stor dos lugnande, då jag har en hemsk tandläkarskräck) Vi fikade lite, även om det var svårt och sedan ltie matinhandling. Tack för en underbar fm och lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback